Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Strawberry Hill

8.9.2010

Strawberry Hill







































One thing I wanted to do for sure when I came here to my grandmother's "hill" (yeah she's really living on top of the sunny hill near to Orivesi) was to pick wild strawberries. They are so delicious! Some of you may notice that this trip has already been posted just a while ago but despite of that I wanted to share some another pictures (that I found from my hard drive) of my granny's adorable place to live!

Have you picked anything this season? I want more mushrooms!


































Tunnisteet:

2 kommenttia:

Anonymous Oona kirjoitti...

Mansikoita, mustikoita ja karviaisia! Takapihalta löytyi yksi tatti, jonka jätin paikalleen :D

8/9/10  
Blogger syys kirjoitti...

Eihän :,D Mieti miten hyvää se on voissa paistetuna ja vaikka leivän päällä!

Pyörähdetään perjantaina Hämeenlinnassa, mutta sienimetsälle ei taida löytyä aikaa. Tosin onhan meillä pakkanen täynnä vielä edellisvuoden sienisatoa, kun kannettiin kotiin neljä isoa Prsiman muovisäkillistä suppilovahveroita!

9/9/10  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu