Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

And she has a monster crush on Mr. Sunny

22.3.2010

And she has a monster crush on Mr. Sunny

Huomenta! Sää on niin luvattoman ihana ja upea, että koen rikolliseksi istua töissä päätteen äärellä. Sillä välin voi kuitenkin haaveilla lomamatkasta kavereiden kera ja sillä syyllä kannattaakin ehdottomasti osallistua matkakisaan!


Viikonloppu meni vallan mainiosti uusien haasteiden kimpussa (tää on vielä top secret, kerron vasta kun kaikki on ready), siskojen + tonyn ja matun sekä isin kera keilatessa (olin toisiks vika jee), istuessa iltaa kuivassa Kolibrissa (jonne ei taas tosiaankaan tarvi mennä hetkeen) ja todetessa, että yöelämä on Helsingissä - ei Hämeenlinnassa. Tosin hämpässä on ystävät eli mun mielestä meidän pitäisi viettää kotibileitä omalla porukalla, eikä valua aina jonnekin baariin joka feilaa kaiken. Piste. Nytkin olin ihan super hauskaa istua Ruusulassa. Etenkin, kun päästiin suunnitelmissa hieman pidemmälle (;

Ai niin ja, rikoin mun 2003 ostetut mustat Voguen lasit. Mua harmittaa melkein oikeesti, että saan ostaa uudet ja isommat.


Tunnisteet:

5 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Super kun viittit bongailla meille näitä kisoja :) Oon osallistunut jo kaikkiin!

22/3/10  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Komppaan ylempää - roooook !

22/3/10  
Anonymous Oona kirjoitti...

Mäkin osallistuin, pidetään peukkuloita!

22/3/10  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ahahaha kehissä Nellaaaaaaa mitä teit laseille? :D

Terveisin pätkä

22/3/10  
Blogger syys kirjoitti...

Peukut ja varpaat pystyyn taas kerran! :)

Ja pätkä, täällä pitkä! Otin rillit päästä pois ja naps, ei sen kummempaa :D Hyvä että pysyy linssi paikallaan. Pistin jo yhdet tilaukseen ja meen katsoon toisia tällä viikolla, tarkoituksena siis hankkia parit lasit yhdellä kertaa (;

22/3/10  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu