Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Day two: Nine things about yourself.

3.10.2010

Day two: Nine things about yourself.

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.


Nine things about myself


1. Olen kärsimätön perfektionisti.
2. Olen hakannut lentopalloa 13 vuotta ja saavuttanut kolme nuorten Suomen mestaruutta.
3. Mielialani reagoi vahvasti ympärillä soivaan musiikkiin. 
4. Voitettiin graafikkosiskon kera Helsingin ilmastopalkinnon suunnittelukilpailu, joka julkaistaan 6.10.2010 Ü
5. Ikävöin kaiken aikaa - harva näkee sitä perusiloisen luonteeni takaa.
6. Green Day forever. Amen.
7. Rakastan sieniruokia.
8. Haluaisin töihin ulkomaalaiseen laskettelukeskukseen.
9. Koen aivan järjetöntä hinkua päästä San Fransiscoon. Kaipuu on palanut viisitoistakesäisestä saakka. Enkä tiedä miksi?


Lisää faktoja löytyy web-portfolioni me-osiosta. Ü enjoy!




 

7 kommenttia:

Blogger Sari kirjoitti...

Minä olen myös kärsimätön perfektionisti! Ja olen pelannut lentopalloa 12 vuotta mutta minulla on "vain" yksi A-tyttöjen SM-pronssi! Missä olet oikein pelannut?

Ps. Sieniruoat on ihania <3

3/10/10  
Blogger syys kirjoitti...

"Vain" ei ansaitse olla hipsuissa, yksikin on jo mieletön saavutus! :) Hineoa ja onnea siitä!
Pronssi on aina voitettu :)

Pelasin vuosia Tarmossa, eli Hämeenlinnasta olen kotoisin :)

Sienet <3

4/10/10  
Blogger Sari kirjoitti...

Hipsuissa!!! Mikä sana on hipsu :D

Mä olen pelannut Haminan Arsissa, Karhulan veikoissa, Vantaan lentopallossa sekä Korian Ponnessa jonka kanssa on voitettu sitä SM-pronssia sekä sit jotain Power Cup-juttuja :D

4/10/10  
Blogger Noora kirjoitti...

Sieniruuat <3

4/10/10  
Blogger syys kirjoitti...

Mä oon oppinut ton "hipsut" kans joltain muulta, ja muistan nauraneeni sille alkuun aika hurjasti :D

No sullahan on tuttuja joukkueita (haminaa lukuuottamatta) listoilla, eli joukkuekohtaamiset on tuttuja! joskaan en tiiä ollaanko pelattu samoihin aikoihin :) Powercupit oli kyllä kunkkuja :D

Ja Noora, <3

4/10/10  
Blogger humu kirjoitti...

Oooh sieniruoat on parhaita! Tää on kiva haaste. Jos oikein innostun, osallistun itsekin!

6/10/10  
Blogger syys kirjoitti...

Sieniruuat on! Ja osallistu ihmeessä, näitä olis ihana lukea muiltakin <3

10/10/10  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu